'/> Resep Nasi Goreng Telur Masin Anti Gagal - Move

Resep Nasi Goreng Telur Masin Anti Gagal

Pečen riž s soljenim jajcem

Želite edinstveno idejo za recept za soljen ocvrt riž proti slabi sreči? Ljudje so za ozaveščanje uporabljali internetne pripomočke in slike. In tokrat vam bom dala napotke, kako pripraviti pražen riž brez soljenih jajc, ki ga ne bo težko in težko jesti. Če ga zaženete narobe, ne bo niti sladko-slano. Tudi sladki riž s slanim jajcem ima aromo in okus, ki ju lahko prilagodimo svojemu okusu.

Na kakovost slanega ocvrtega riža vpliva veliko dejavnikov. Ni vam treba skrbeti, če želite doma pripraviti sladek jajčno popečen riž, saj recept že poznate, ta pelekan je lahko posebna jed. Nato si lahko ogledate primer ocvrtega riža s soljenimi jajci.

Spodaj je nekaj preprostih in praktičnih načinov za pripravo soljenega ocvrtega riža. Slani jajčni ocvrt riž lahko pripravite z 9 sestavinami in 3 koraki segrevanja. Tukaj je opisano, kako nahraniti selen.

S sestro, ki delava v lokalni produkcijski agenciji, sva večino časa preživeli z veliko ljudmi in na močan deževen dan. Vrnite se v Kekalino hišo v umazanih oblačilih. Ni imel časa iti v trgovino po kuhinjske pripomočke. Tisto noč sem bila lačna, še vedno me je bilo sram, ko sem videla toliko riža, skrbelo me je, da bo naslednji dan suh, in sem ga takoj ocvrla s sestavinami.

Sestavine in začimbe, ki se uporabljajo za pripravo soljenega jajčnega ocvrtega riža

  1. 7 mletega česna*
  2. 5 suhih paprik*
  3. 1 škatla oljne maske
  4. 1/2 skodelice inčunov (toskanski piškoti in)
  5. 4 kvintale hladnega riža
  6. 3 kosi slanega tonika (uporabila sem teksturo slanega piščanca)
  7. 1 skodelica zelenjavne mešanice
  8. 1 1/2 žlica
  9. 1/2 majhne skodelice soli

Solite jajca, vključno z rižem

  1. Segrejte olje in ga pražite, dokler krompir ni pripravljen. Sleci ga in stopi stran. Zmeljite sestavine z oznako * Moko skuhajte z dodatnim oljem.
  2. Dodamo hladen riž, kakav. Na sredini naredimo jamico in vanjo vtisnemo osoljeno jajce ter dobro premešamo. Dodamo zelenjavno mešanico, sol in začimbe (prilagodite okusu).
  3. Prej Galia Sebati in Zeregin Anchovis. Želel sem si ga nekaj minut. Izklopite ogenj eta lahko predlagamo.

kako ti ni lahko? Domač soljen riž je pot do medpada. Dobrodošli!

Link copied to clipboard.